2013 Ελλάδα – Νομισματικό πρόγραμμα έτους 2013

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου οικονομικών για το 2013 προβλέπεται η κυκλοφορία αρκετών νομισμάτων από την Ελλάδα.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
1) Αναμνηστικό 2 ευρώ για τα 100 χρόνια από την ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα, 742.500 τεμάχια, 7.500 coincards με τιμή διάθεσης 5 ευρώ.
2) Αναμνηστικό 2 ευρώ για τα 2.400 χρόνια από την ίδρυση της Ακαδημίαα του Πλάτωνα, 742.500 τεμάχια, 7.500 coincards με τιμή διάθeσης 5 ευρώ.
3) BU 5 ευρώ απο κοινό μέταλλο με θέμα τα 150 χρόνια από τη γέννηση και 80 χρόνια από το θάνατο του Κωνσταντίνου Καβάφη. 10.000 τεμάχια σε συσκευασία «Wallet», τιμή διάθεσης 8 ευρώ και 8.000 συσκευασίες των 5 τεμαχίων
4) Xρυσό 200 ευρώ σε 1.200 τεμάχια αφιερωμένο στον Ιπποκράτη, τιμή διάθεσης 500 ευρώ.
5) Αργυρό 10 ευρώ αφιερωμένο στον Ιπποκράτη σε 1.000 τεμάχια, τιμή διάθεσης 65 ευρώ.
6) Αργυρό 10 ευρώ αφιερωμένο στον Πυθαγόρα σε 1.000 τεμάχια, τιμή διάθεσης 65 ευρώ.
7) Αργυρό 10 ευρώ αφιερωμένο στον Σοφοκλή σε 1.000 τεμάχια, τιμή διάθεσης 65 ευρώ.
8) Σειρά 2013 PROOF σε κασετίνα 4.000 τεμάχια (10 νομίσματα, 7,88 ευρώ) και τιμή διάθεσης 90 ευρώ.
9) Σειρά 2013 BLISTER σε 20.000 τεμάχια με παράσταση αφιερωμένη στα νησιά Μύκονος και Δήλος, τιμή διάθεσης 15 ευρώ.
10) Ένα χρυσο Mini Gold ονομαστικής αξίας 50 ευρώ σε 1.000 τεμάχια αφιερωμένο στον αρχαιολογικό χώρο της Τίρυνθας, τιμή διάθεσης 75 ευρώ.

Ημερομηνίες κυκλοφορίας προς το παρόν άγνωστες.

This entry was posted in 10 ευρώ, 2 ευρώ, 2 ευρώ αναμνηστικό, 20 ευρώ, 200 ευρώ, 2013, 5 ευρώ, BU Blister, Ελλάδα, Mini gold, Proof Set. Bookmark the permalink.

14 Responses to 2013 Ελλάδα – Νομισματικό πρόγραμμα έτους 2013

  1. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Αγαπητοί συνάδελφοι συλλέκτες………»ξηλωθείτε» !!!!!!!!!!!
    Τουλάχιστον να είναι λίγα τα τμχ,ώστε να έχουν κάποια συλλεκτική αξία!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η MERMINGAS Panagiotis λέει:

    Καλημέρα Ελλάδα,

    Τώρα με την κρίση που έρχεται και στην Γαλλία τα πράγματα δυσκολεύουν και δεν θα μπορούμε να αγοράζουμε όλα τα συλλεκτικά νομίσματα τις ευρωζώνης!!! «γιαφτο» θα συλλέγω μονο αυτά που θα είναι φθηνά και με μικρό αριθμό εκδόσεως, όπως τα αναμνηστικά 2 euro με έκδοση 750 000 μονο, και τα 3 X 10 euro αργυρά, που έχουν λιγοστέψει τον αριθμό εκδόσεως σε 1000 κομμάτια, τα υπόλοιπα τους τα χαρίζω, όπως και στην Γαλλία το νομισματοκοπείο MDP χαμήλωσε την ποσότητα τον μετάλλων χρυσού και αργυρου σχεδόν σε όλα τα αναμνηστικά και αύξησε και τις τιμές…
    Πολύ δύσκολα και σχεδόν ακατόρθωτα σήμερα να συλλέξουμε όλα τα αναμνηστικά νομίσματα τις Ευρωζώνης…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Yannis λέει:

    Click to access PressRelease_Numismatic2013.pdf

    Δείτε εδώ τις τιμές

    Πολλά λεφτά ρε παιδιά……

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Διάθεση 26 και 29 του μήνα τα ασημένια Σοφοκλής και Πυθαγόρας από την ΤτΕ.
    65 ευρώ το ένα. 1000 τμχ από το κάθε ένα.
    Και οι αναρτήσεις από το υπουργείο οικονομικών:
    http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B43%CE%97-2%CE%A5%CE%A9

    http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B43%CE%97-3%CE%9B%CE%A8

    άντε καλές αγορές να έχουμε!!!!!
    Τουλάχιστον αυτά τα ασημένια θα έχουν κάποια συλλεκτική αξία.
    Και το θέμα είναι καλό……. και λίγα κομμάτια είναι!
    Βούρρρρρρ λοιπόν…….!!!!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η greekeurocollector λέει:

    Ευχαριστούμε πολύ τον πιστό αναγνώστη μας Μιχάλη για τη γρήγορη ενημέρωση. Να διευκρινήσουμε ότι ο Πυθαγόρας θα διατίθεται από 29/7/2013 και ο Σοφοκλής από 26/8/2013. Ποσότητα μέχρι 20 τεμάχια κατά άτομο.

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η greekeurocollector λέει:

    Ξεκινά η διάθεση των coincards για τα 2 ευρώ αναμνηστικά (Κρήτη και Πλάτωνας) από 23/10/2013. Τιμή 5 ευρώ και μέχρι 5 τεμάχια ανά συλλέκτη.
    Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Καλημέρα σας.
    Προσωπική μου άποψη είναι ότι δίνουν λίγα κομμάτια ανα άτομο.(πρώτη φάση)
    Τα 7500 τμχ που έχουν προς διάθεση,είναι πολλά. Φυσικά μετά της 11/11/13(δεύτερη φάση)
    θα μπορείς να πάρεις όσα θές.
    Αλλά αν εγώ έχω πάρει τα 5 τμχ που δικαιούμαι στην αρχή,δύσκολα θα
    αποφασίσω να πάω να ξαναπάρω. Και ακόμα πιο δύσκολα τα παιδιά από την επαρχία.
    Ίσως να έχουν αναλογιστεί το περσινό και προπέρσινο coin carts και έπραξαν ανάλογα!!!!!
    Αλλά δεν σκέφτηκαν ότι το φετινό τιράζ είναι μεγαλύτερο.

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η manolis λέει:

    ας κανουμε λιγο υπομονη και τα 10 ευρω με τους αρχαιους θα τα αγοραζουμε με 40 ευρω το ενα.!!!!!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Μιχάλης λέει:

      Πλάκα μας κάνεις!!!!!
      Πραγματικά πιστεύεις ότι θα πέσουν τόσο χαμηλά;
      Ποιος θα πουλήσει σε αυτή τη τιμή. Και άντε να σου πώ ότι θα βρεθεί ένας
      »τρελός» που θα δώσει ένα τμχ στα 40 ευρώ(απίθανο…..αλλά λέμε) πιστεύεις
      ότι θα βρεθεί και δεύτερος!:!;!;
      Πιστεύεις ότι θα συλλέξεις(2 Χ 2012,13,14) όλη τη σειρά με 40 ευρώ το τμχ.
      Μάλλον φίλε μου ψάχνεις για κορόιδα. Πράγμα απίθανο!
      Με όλο το σεβασμό και χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης.

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η manolis λέει:

        Yπερεβαλα λιγο ,αλλα ειμαι πεπεισμενος οτι οπως ειδαμε τον Σωκρατη και Αισχυλο κατω απο 100 ,το ιδιο θα συμβει και με τους αλλους.!!!! μπορει να ειναι και διακαης μου ποθος ..!!!!

        Μου αρέσει!

  9. Ο/Η greekeurocollector λέει:

    Θα ήθελα γύρω στα 50 τεμάχια Πυθαγόρα αν καταφέρετε να τα βρείτε σε αυτήν την τιμή.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.